About
There's no information available about this mover.







Sirelo asks...
What is your insurance policy? How do you deal with damaged items?
What is the best advice you would give to customers?
Reviews



+Klantvriendelijk
+Zeer voorzichtig met meubels maar ook muren en ramen
+geen shade
+inschatting van kost was gedaan obv omschrijving ik had doorgegeven en we waren +/- 5 min op schema en dus ook kost (geen slechte verassing;))
+lokaal familie bedrijf
Ik zal bij volgende verhuis zonder enigste twijfel met veel plezier met Multy Service werken.
Bedankt!

Vier dagen later toch even gebeld want geen antwoord gekregen. Deze keer kreeg ik een vrouw aan de lijn, die me zei dat ze het mailtje had gezien maar nog geen tijd gevonden had om te antwoorden. Ik benadruk hier “geen tijd”, want tien seconden later had ze toch de tijd gevonden om even naar haar collega te roepen (“hebben wij dan nog plaats?”, klonk het door de telefoon), en me dan toch van antwoord te voorzien. Nee, ze hadden die dag geen plaats meer.
Dat de planning volzet is kan ik begrijpen, maar dat het vier volle dagen duurt om tien seconden naar je collega te roepen en “nee” terug te mailen, begrijp ik niet. Toen ik dat aanhaalde kreeg ik een paar amateuristische excuses in de trant van “wij zijn een klein bedrijf en moeten dit allemaal ‘s avonds beantwoorden”. Ook geen probleem mee, maar geef dan meteen aan de telefoon mee dat jullie niet in staat zijn om korte termijn opdrachten aan te nemen.
Ik ga ervan uit dat dit bedrijf excellente services levert voor opdrachten die ze ruim op voorhand kunnen inplannen. Maar voor wie last minute hulpt zoekt bij een verhuis, raad ik hen af. Ik ben ook niet erg tevreden over hun manier van communiceren: beide malen dat ik hen aan de telefoon had, had ik het gevoel dat ik stoorde met mijn vraag. Niet het gevoel dat een potentiele klant graag heeft.Read more