Over
Er is nog geen informatie over deze verhuizer.
Sirelo vraagt...
Wat is je verzekeringspolis? Hoe ga je om met beschadigde artikelen?
Wat is het beste advies dat je klanten zou geven?
Reviews
Hebt u een Miele wasmachine? Te zwaar! Die laten ze gewoon staan!
Kasten uit elkaar halen en terug in elkaar zetten? Geen probleem, ze doen dit volledig op gevoel en met een minimum aan schroefjes.
Beschermmateriaal tijdens verhuizingen? Daar doen ze niet aan mee: goed voor het milieu en gelakte witte meubelen krijgen zo een uniek zwart veegpatroon.
Parketvloer in huis. They love it! Niets makkelijker om zware ijskasten op te verschuiven.
Uiteraard de klant dwingen om cash of via domicilie te betalen om alle gedoe achteraf te vermijden.
In eerste instantie leek alles vlot te verlopen. Ik vroeg via mail een offerte aan en plande het gratis huisbezoek in om een offerte op maat te verkrijgen. Dit huisbezoek werd kort op voorhand afgezegd. Wel kon het doorgaan via facetime. Dit heeft geresulteerd in een niet kloppende offerte. De verhuizers dachten zelfs dat ze maar 6 stukken moesten vervoeren, terwijl het om de inhoud van een volledig appartement ging. Bovendien was ik door deze foute inschatting veel duurder uit dan gepland. Dit is een fout die makkelijk voorkomen had kunnen worden.
De situatie op mijn verhuisadres was moeilijk met de ladderlift. Dit heb ik meermaals aangegeven en ook foto’s van de situatie gestuurd. Ook hierop ontving ik geen reactie. Na telefonisch om een reactie te hebben gevraagd (en er één te zijn beloofd) alsnog geen reactie ontvangen. Op de dag van de verhuizing wisten de verhuizers van niets en is er bijna een uur verloren gegaan aan op de situatie mopperen en bellen. Ook dit had met goede communicatie voorkomen kunnen worden. Het blijft dan moeilijk maar de verhuizers hadden op zijn minst op de hoogte moeten zijn.
Dit alles heb ik natuurlijk, alvorens deze review te schrijven, telefonisch aangekaart. Ik zou worden teruggebeld maar dat is natuurlijk ook niet gebeurd.
De verhuizers waren bekwaam maar al de rest eromheen qua organisatie en communicatie was bedroevend.Lees meer
Other furniture also had smaller damages.
There are plenty of better options on the market.
Het contact met hen was erg aangenaam en doorgaans snel en correct. Enkel om het startuur mee te delen moesten we even zelf mailen (1 week op voorhand). Idealiter had ik dit graag ietsje vroeger geweten. Dit kleine werkpuntje is echter gewoon een werkpuntje. Dit werd aangegeven en door hen meegenomen als werkpunt naar de toekomst toe, erg mooi om te zien dus dat ze openstaan voor feedback!
De 3 mannen die ons bij onze verhuis hielpen waren professioneel, gestructureerd en erg aangenaam om mee samen te werken.
Indien we ooit nog eens verhuizen maken we zeker gebruik van Anthonissen en we zullen hen ook aanraden bij onze vrienden en familie in de regio.